ADAC Zürich 24h Rennen.

Primul nostru weekend integral de motorsport!! OMG!! Eram inca la Madrid cand am vazut postarea prietenului meu Dan Dracea. Dan e jurnalist sportiv si printre altele, scrie pentru Pitstops.ro si face materiale pentru Eurosport. In timpul liber, se ocupa si cu simracing-ul, exact ca si mine.
In postarea sa, Dan spunea cat de entuziasmat e ca va veni in Germania pentru cursa de 24 de ore, ADAC GT Masters 2018 si ca are nevoie de un anumit echipament de filmat pe care noi il aveam in Bucuresti. Cand am citit, mi-a tresarit inima de fericire si imediat am luat legatura cu el pentru a ridica aparatele.

Dupa turneul de la Madrid, avem un Challenger chiar la Heilbronn, la 2-3 ore de condus de Nurburgring. Imediat ne-am decis sa plecam mai repede de la Madrid si sa ne intalnim cu Dan. Inca din momentul in care am inceput sa cautam cazare, ne-am lovit de magnitudinea acestui eveniment. Pe o raza de 100km, in jurul orasului Nurburg, totul era sold out! Asa ca ne-am dus si mai departe, iar fiindca Dan urma sa stea la un prieten in orasul Trier, am reusit sa gasim hotel, la 35km de ei, dar in Luxemburg.

Joi 10.05 - zi de calatorit

Nu cred ca in ultimii 6-7 ani de zburat saptamanal, am fost asa nerabdator si entuziasmat sa ajung intr-un loc. Sa avem un turneu langa un circuit si sa si coincida evenimentele, e ceva rar in domeniul nostru. Si ce circuit! Legendarul Green Hell, Nurburgring - Nordschleife. Acolo unde toate brandurile de masini isi testeaza noile modele sport si lunar se bat recorduri, acolo unde in anii 70 avea loc Formula 1, unde Niki Lauda a avut teribilul accident. Cel mai greu circuit de stapanit! Fanii vin cu rulotele cu o saptamana inainte! Cred ca ce simt eu acum, simt fanii tenisului cand vin la turnee si isi vad idolii.

Chiar daca sunt fan Formula 1, in ultimii ani am inceput sa urmaresc si IndyCar, WEC + LeMans si orice cursa de anduranta. Urmeaza un weekend si cu Formula 1 dar avand in vedere ca cei de la Liberty Media au dat deja drumul la sistemul lor premium F1TV, revederea cursei nu va fi o problema duminica seara.

Dupa un zbor de doua ore spre Frankfurt, inchiriem o masina pentru a ajunge in Luxemburg, acolo unde avem hotelul, la putin peste doua ore de condus. Pe seara ne-am intalnit cu Dan and Co. Am ramas extrem de impresionati de cat de frumos este Luxemburg City. Dupa ce am luat cina impreuna si am povestit, e timpul sa ne retragem pentru ca maine vrem sa mergem devreme la circuit pentru a vedea cursa masinilor clasice.

Mai multe detalii in materialul de deseara.

Pentru a va oferi o experienta de navigare mai buna acest site foloseste cookies.

Daca esti de acord cu acestea, inchide aceasta notificare sau afla mai multe despre setarile cookies aici | OK, inchide